Bryssel.

Förra veckan var jag som sagt i Bryssel. På tisdagen besökte vi Parlamentet under Hökmarks ledning, och fick träffa många parlamentariker och andra intressanta personer. Några fick även delta i en tv-debatt med Gunnar, den jag var med i kan ni se här. På onsdagen fick vi egen tid på stan, och jag och Maria lyckades plöja igenom de flesta affärerna men hamnade tillslut på en uteservering på Grand Place, Bryssels stolthet och ett av Europas finaste torg.



Vi var ett gäng på över 60 personer som åkte ner.



Edward och jag inne i parlamentet.



En av salarna vi satt i.



Grand Place.

Kommentarer
Postat av: Carl

Bra att ungdomar är intresserade av politik då ni är Sveriges framtid. Bra jobbat alla Mufare ni är fina och "städade" ungdomar!

2008-10-13 @ 18:48:42
Postat av: Albin

Caroline du rapporterar väl om valvakan i Malmö. Akta dig för skåningar de är vilda festprissar!

Ja, ja Skåne är bäst!!!!

2008-11-04 @ 14:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0